Premio

A márkafüggetlen autó- és gumiszervíz

A Goodyear 84 üzemével és 95,000 alkalmazottjával az egyik legnagyobb gumiabroncs gyártó a világon. Több, mint száz éves fennállása alatt rendkívül sokfajta jármű számára készült abroncs gyáraiban, a haszongépjárművektől kezdve, a repülőgépeken át a versenyautókig. Az amerikai, japán és luxemburgi, tesztpályákkal és modern laboratóriumokkal felszerelt fejlesztő és kutatóközpontok gondoskodnak a kikerülő abroncsok magas minőségéről.

A Goodyear mindig hamar felismerte a kiskereskedelemben jelentkező trendeket és bátran vágott bele gyakran úttörő jellegű vállalkozásokba is.

Több mint 40 évvel ezelőtt a Goodyear létrehozta a közel 1500 egységből álló saját kiskereskedelmi hálózatát az USA-ban, melynek jelentős része franchise formában működik. Kanada, Nagy Britannia és a skandináv országok is ezt a rendszert vették át.

Az 1990-es években a Goodyear új szolgáltatást vezetett be az alacsony árfekvésű árkategóriában Quick Reifendiscount néven Németországban .

Egy évvel később megjelent a másik nagy vásárlócsoport igényeit kiszolgáló, azaz a minőséget és szolgáltatást kereső vezetők igényeit kiszolgáló hálózat a PREMIO abroncsszerviz.

A PREMIO minőség és szolgáltatás orientált kiskereskedelmi koncepció, mely jól képzett és specializált partnerekből áll. Olyan partnerekből, akiknek a célja, hogy vevőiket minél több, minőségi abroncsmárkával tudják kiszolgálni, az autó számára megfelelő szerviz és pótalkatrész szolgáltatást tudjanak biztosítani és végül, de nem utolsó sorban bármikor tudjanak szaktanácsot adni.

A minőségi koncepció fontos elemei a széleskörű garanciák, melyeket a PREMIO partnerek nyújtanak vevőiknek.

Szolgáltatásunk a tanácsadás, tapasztalat, barátságosság, gyorsaság és kényelem kölcsönhatására épül, melyek nélkülözhetetlenek vevőink elégedettsége szempontjából. Ezeket jellemzőket tartják az igényes vásárlók különösen fontosnak.

Ezért lett a sikeres vállalkozás létfontosságú alkotóeleme része a PREMIO filozófiának:

100% vevői elégedettség